Cari Blog Ini

Selasa, 27 Mac 2012

Saudara-saudari..cikebom..cikebom!!!!

Assalamualaikum....saudara saudari ci kebom..ci kebom...



wAH... New looks la edit tuk post new entry nie... lama dah tak buat entry.. sbbnya...saya mmg jarang membuat entry tetapi Insyaallah akan terus berblogging....
Al kisahnya....nak cerita skit!!! baru2 nie ada langgan kat astro box office 'LAWAK KE DER..????' malasssss nak komen sbnrnya.... sbbnya... lawakkkk gilerrr siotttt!!! hahahaa...(ambik ko..keluar ayat brutall aku!!!!) heehhhhhheeeeeeeeeeee....


sumber:encik gugle




sumber encik gugle-JOZAN ISTANA BUDAYA


Nabil sbg pengacara.and of koz diselitkan adegan lawak stand up komedian...ok la... NABIL is Nabil.... ada beza ke??? cenggitu je laaa............saya bg 7/10 la..... pastu ada boboiii...motip la boboii nie..lawak dia sometime mcm ekelehhh perasan lawak sgt ke???? tapi ok laaa,,, layanlaa... dah langgan kan??? Harith Iskandar better then boboi... saya bg 8/10 utk harith iskandar..mmg terbaikk la..lgi2 since CSI tu...heheheh..pecah perottt ko!!! anf the best part is JOZAN!!! saya nk bg 10/10..biarlah nmpak bires!!! i dun careee!!! 4 me...JOZAN is stunning... they all support character each other!!! tapi paling suka dengan lawak JOHAN...punch line dia ...spontan dia..mmg pecahhh perooot!!!... tgk ulang2 kali pun masih nak gelakkkk!!! tak tau kenapa...sblm2 nie...igtkan minat kat JOZAN time pengacara RAJA LAWAK...tp since lawak ke derr... i think...saya dah minat kat JOHAN!!! LAZER PUN LAZERRR LAAAHHHH...MAK JEMAHHH SUKA!!!!!


johan aka ah chai..cincai boncaiii!!!
sumber:mr gugle


lagi best kalau ada SEPAH dan OSBORN!!!!!! next will coming soon at ISTANA BUDAYA!!! PLEASEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.....................

1 ulasan: